Garanční servis

Odpovědnost prodávajícího za vady dodaného zboží se řídí těmito záručními podmínkami:

  • Délka garančního servisu na základní jednotky počítačů LYNX je 24 měsíců s možností rozšíření na 36 měsíců. Délka garančního servisu na ostatní komponenty a zařízení se řídí podmínkami výrobců a dodavatelů.
  • Bude-li Vaše oprava shledána nezáruční, obdržíte cenovou nabídku. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtována diagnostika a případná doprava.
  • V případě, že se jedná o SW problém, provedeme po odsouhlasení cenové nabídky obnovu systému, případně obnovu zálohovaných dat. Za ztrátu dat, která nemá zákazník zálohována, či si jejich zálohu nevyžádá, společnost Af Office, s.r.o. nenese odpovědnost.

Vzdálená podpora - software ke stažení

Zobrazit další
Dell Lynx IBM HP Epson Microsoft
Zobrazit další
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Toto zahrnuje základní cookies, které jsou nezbytné pro běh webu a také další použité pouze pro anonymní statistické účely, pro nastavení comfortu nebo zobrazení personalizovaného obsahu. Můžete se rozhodnout, které kategorie chcete povolit. Prosím uvědomte si, že na základě Vašeho nastavení nemusí být všechny funkce těchto webových stránek dostupné.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Toto zahrnuje základní cookies, které jsou nezbytné pro běh webu a také další použité pouze pro anonymní statistické účely, pro nastavení comfortu nebo zobrazení personalizovaného obsahu. Můžete se rozhodnout, které kategorie chcete povolit. Prosím uvědomte si, že na základě Vašeho nastavení nemusí být všechny funkce těchto webových stránek dostupné.

Vaše nastavení cookies bylo uloženo.